Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1338 ggr
BranDuir
2009-08-14 08:02

God Morgon 14/8

Så är vi inne på den 14 dagen i Augusti månad….tiden går fort….för fort på sitt sätt….Idag börjar det normala igen efter semestrar och ledigheter….och idag är det bara 35 dagar tills jag har semester…:-)

May Your day be blessed…

BD

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Annons:
Anco
2009-08-14 09:14
#1

God Morgon, javisst går tiden fort, redan nästan halva augusti gången. Vädret är betydligt svalare nu efter de sista dagarnas regnande och åskande.

Hoppas tiden går lika fort fram till din semester BDSkrattande

Önskar er alla en fin höstdag, för idag känns det som om hösten har gjort sitt intåg.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

OleaViola
2009-08-14 10:33
#2

Godmorgon Ja det går fort nästa vecka är sommarlovet slut för alla ungar men lite av sen sommaren har vi kvar ……….( Vill )

Imorgon Ska jag på Trädgårdsgille I Landskrona En liten stund i allfall sen drar jag vidare till Malmöfestivalen Där bland annat Stefan Sundström Spelar……

Hoppas att din Semester blir lång å trevlig

'Ha en bra dag må gott å kram Glad

korpsyster
2009-08-14 11:04
#3

God morgon, ser ut att bli en fin dag. Jobbar på som vanligt, har gjort det hela sommaren men det har funkat bra. Ikväll blir det i allafall bio med mina döttrar och kärleken, Harry Potter  och Halvblodsprinsen (och bröderna Weasley Flört)

Ha en underbar dag nu.

skogsstjerna
2009-08-14 12:40
Anco
2009-08-14 14:38
#5

#4  Me like…..Skrattande

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

BiGavia
2009-08-14 16:54
#6

T ack skogst, fick mej att gå ner i varv….må alla få en fin afton……jag ska ha en underbar kväll, med bastu bland annat.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Annons:
SEViking
2009-08-14 17:10
#7

Gomiddag gott folk

Jag tänker ha semester hur länge jag vill

önskar er alla en bra dag

? SEV ?

Upp till toppen
Annons: