Dagens Hälsningstråd

God Morgon 14/8

2009-08-14 08:02 #0 av: BranDuir

Så är vi inne på den 14 dagen i Augusti månad....tiden går fort....för fort på sitt sätt....Idag börjar det normala igen efter semestrar och ledigheter....och idag är det bara 35 dagar tills jag har semester...:-)

May Your day be blessed...

BD

Anmäl
2009-08-14 09:14 #1 av: Anco

God Morgon, javisst går tiden fort, redan nästan halva augusti gången. Vädret är betydligt svalare nu efter de sista dagarnas regnande och åskande.

Hoppas tiden går lika fort fram till din semester BDSkrattande

Önskar er alla en fin höstdag, för idag känns det som om hösten har gjort sitt intåg.

Anmäl
2009-08-14 10:33 #2 av: OleaViola

Godmorgon Ja det går fort nästa vecka är sommarlovet slut för alla ungar men lite av sen sommaren har vi kvar ..........( Vill )

Imorgon Ska jag på Trädgårdsgille I Landskrona En liten stund i allfall sen drar jag vidare till Malmöfestivalen Där bland annat Stefan Sundström Spelar......

Hoppas att din Semester blir lång å trevlig

'Ha en bra dag må gott å kram Glad

Anmäl
2009-08-14 11:04 #3 av: korpsyster

God morgon, ser ut att bli en fin dag. Jobbar på som vanligt, har gjort det hela sommaren men det har funkat bra. Ikväll blir det i allafall bio med mina döttrar och kärleken, Harry Potter  och Halvblodsprinsen (och bröderna Weasley Flört)

Ha en underbar dag nu.

Anmäl
2009-08-14 12:40 #4 av: skogsstjerna

God morgon!

Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=5YCEQwBBDs4

Anmäl
2009-08-14 14:38 #5 av: Anco

#4  Me like.....Skrattande

Anmäl
2009-08-14 16:54 #6 av: BiGavia

T ack skogst, fick mej att gå ner i varv....må alla få en fin afton......jag ska ha en underbar kväll, med bastu bland annat.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.