Annons:
Etikettallmänt
Läst 1390 ggr
Blodeuwedd
8/16/09, 5:25 PM

Besök

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick ett annorlunda besök idag

http://www.ifokus.se/ShowUserFile.aspx?BinaryId=e0836a98-a461-4b1c-a7f6-bdcd6560adba

En mus med vingar. Gissa vad katterna tyckte om det?

Annons:
Ganna
8/16/09, 5:29 PM
#1

Hoppas den överlevde och hittar ett bättre ställe att tillbringa vintern på, det är ju snart dags. :)

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Blodeuwedd
8/16/09, 5:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag fångade den och släppte ut den.
De bor i mitt hus ute under taket men inomhus kan det ju bli liiite för mycket tror jag.
Katterna kan gärna få sova på nätterna. (så även jag)

Ganna
8/16/09, 5:37 PM
#3

#2 Nä, fladdermöss, hur snygga de än skulle vara som hårprydnader, gör sig bäst utomhus. Där är det f.ö. mycket trevligt att ha dem, så reduceras myggen även på natten. :D

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Skogselva
8/21/09, 8:25 PM
#4

Hade gärna haft en som husdjur om de bl.a inte var så'na sjukdomsbärare. De trivs väl bäst vilt, men människan har ju tämjt många djur som (kanske) borde vara vilda. De är så söta de där fladdermössen. :)

(Inser att det kan misstolkas, men jag tänker inte ge mig ut på jakt och försöka tämja en.)

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

BiGavia
8/22/09, 12:44 PM
#5

En tam fladdermus kanske man kan använda i stället för en brev duva…. ; )

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Waara
8/22/09, 6:45 PM
#6

Ja annorlunda! :) kan tänka mej katterna ;)

#5 :D

Annons:
Upp till toppen
Annons: