Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1420 ggr
BiGavia
8/25/09, 8:08 AM

God Morgon 25 Augusti!

Här ligger dimman tät sluten om min trädgård. Ska strax starta upp en ny eld i kåtan.

Har sovit ovanligt gott i natt. Men har inte riktigt koll på sömnen än , eftersom jag inte minns mina drömmar.

Det har hänt så mye denna sommar, att det inte vore fel att få smälta lite via drömmarnas värld.

Må dagen bringa oss klarhet på klarhet..Bless Vänner!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Annons:
Waara
8/25/09, 9:44 AM
#1

God Morgon på er!

Kikar in på första kafferasten, mm.. klarhet är en fin önskan BiG, tack.. fint du sovit gott,.. jag vaknade 2 ggr. inatt inte riktigt van att jobba tidiga mornar än, men snart är man väl tillbaka i gängorna igen..

Önskar er alla en fin dag! Kram

BiGavia
8/25/09, 10:30 AM
#2

Nu lättar höstdimman å solens strålar bryter igenom  Glad

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Anco
8/25/09, 10:50 AM
#3

God Morgon…. skönt att höra att ni verkar ha det gott… även om det för dig innebär att koma tillbaka i gängorna i jobbet Waara.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

lightseeker
8/25/09, 11:34 AM
#4

har du en kåta på tomten, Big?

Du kanske har ett foto på den med, blir ju så längtansfull nu, när du målar upp de vackra bilderna i dina texter.

BiGavia
8/25/09, 11:55 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Kåtan… och 08:an som håller koll på vad jag gör!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

BiGavia
8/25/09, 11:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Fisk på rökning underfrån.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Annons:
BiGavia
8/25/09, 11:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Och ovanfrån…..mums

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

korpsyster
8/25/09, 12:01 PM
#8

God Morgon.

Här är det fortsatt bokinläggning i nya bibliotekskatalogen, det tar sin tid från Libra till Book-it. En massa intressanta böcker man lätt fastnar i också.

Ha en fin dag!

Astraea
8/25/09, 1:09 PM
#9

God förmiddag!

Härliga bilder BiG - det vattnas i munnen. :)

Här är det studier som hägrar idag. Koncentration….

lightseeker
8/25/09, 1:47 PM
#10

WOW! det är en rök-kåta ju, eller går det att övernatta i den också? kanske inte samtidigt som du röker vilt, i och för sig, men nu blir jag ännu mer sugen på att få se en dylik "i verkligheten", ju.

OleaViola
8/25/09, 2:09 PM
#11

Godförmiddag på er alla Vänner………..Glad

Fin Kåta Big å Bilderna gör ju att det vattnas riktigt i munnen..

Håller på Att pyssla lite med rönnBär tänkte att jag skulle göra något kul med dom har satt upp några knippen i Uterummet, men tänkte även torka en del  och kanske göra några höst kransar får se vad det blir ………..

Må gott alla å kram

BiGavia
8/25/09, 2:23 PM
#12

Visst går det att övernatta i den om du har myggnäts skydd, riset på golvet måste läggas in nytt!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

neina
8/25/09, 2:51 PM
#13

Hej och god dag!

Hoppas ni får en härlig dag! Jag ska strax ut i bokskogen med en väninna, det ser jag fram emot. Även om jag trivts bra på resande fot är det ändå Skåne och bokskogen som kallar… Jag har skrivit lite om resan på min blogg, där kan vara några av länkarna i den posten som kan vara av intresse. 

Vi ses! Som sagt, hoppas att alla får en härlig dag!

Floreat!

Annons:
lightseeker
8/25/09, 11:59 PM
#14

det var verkligen fint att läsa om er resa, neina, har alltid varit så sugen på att även företa en resa till Frankrike, kan dock ingen franska men är övertygad om att det skulle bli riktig bra bara med hade rätt intention och rese-sällskap, likt dig.

Låter fin-fint #12, hyr du ut den som övernattnings-lya, eller är det skogens djur som tar över den, när du inte röker kött/fisk  i den?

Waara
8/26/09, 12:11 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Kvällshälsning :) ..jopp Anco, snabbt in i gängorna igen,, semestern en minne blott ;) Tack för bloggen neina, intressant o fina bilder!

Kul med nya intressanta böcker korpsyster :) påminner mej om att beställa ett par böcker jag tänkt oxå. ..

Mysigt med rönnbärspyssel Olea, det är så vackert med rönn :)

Wow, den kåtan BiG! och fisken :) mysigt värre.. ja tänk 'nassa' i den Light, mys ;)

Hoppas ni har & haft en fin kväll! Nattinatt&sussagott!

BiGavia
8/26/09, 12:21 AM
#16

Härligt Wara! vilken bild…

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

neina
8/26/09, 2:46 AM
#17

Ja, Waara, vilken bild!

Tack för allt trevligt prat här på tråden idag, det är så mysigt med stämningen :) 

God natt!

Floreat!

OleaViola
8/26/09, 10:24 AM
#18

ja det är kul att pyssla lite och piffa till det lite waara! Rönn är vacker så fin färg därute håller på att göra en liten Gardin eller något liknade har kommit till 3 längder kanske blir en till av de bären jag har hemma får gå ut en runda igen tragiskt nog så hänger all Bären så högt över marken ……….

underbart fin bild så vilsam………..Glad waara

Waara
8/26/09, 11:08 AM
#19

Mysigt :D ^^

Upp till toppen
Annons: