Annons:
Etikettallmänt
Läst 1684 ggr
[trumman]
8/26/09, 4:12 PM

God Morgon-trådarna

Till admin:

Jag skulle tycka det var önskvärt om God Morgon fick en egen (låst/dold/eller vad det heter) tråd dit man fick anmäla sitt intresse för att vara med.

Visst är trådarna sköna, söta och allmänt good vibe-fyllda men det är mycket samma samma och pesonligen skulle jag vilja slippa att dom tog upp så mycket plats mellan de mer intressanta ämnena.

För mig känns det nämligen mer som spam om jag skall vara ärlig :)

Finns det en möjlighet att göra det på det sättet tro?

Annons:
BranDuir
8/26/09, 4:25 PM
#1

Instämmer delvis som jag sade innan…men kan inte se att vi kan stoppa undan dem i nuläget….det är ju istort sett en enda aktivitet som finns på sidan…men vi ska ta det under noggrant övervägande….som det heter så vackert…:-)

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Anco
8/27/09, 7:55 AM
#2

Det är lite konstigt att GodMorgon tråden uppfattas som 'spam' och stötande…. På andra sajter är det mycket uppskattat och anses inte ta upp utrymme för andra Titta tex inne på Existens…..

Men.men smaken är ju som baken… delad. Och tur är väl det.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Ganna
8/27/09, 9:00 AM
#3

Det är de gulliga trådarna som blir kvar när ett forum blir för samsynt och mer fokuserat på att knyta hårdare band inom en liten del av forumbesökarna.

Jag upplever att D&S fått lägre "tak" och blivit för personligt, men allt brukar ju svänga, förhoppningsvis så även här.

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

SEViking
8/27/09, 12:14 PM
#4

Instämmer INTE, godmorgontrådarna är helt enkelt ett GOD MORGON från vännerna.

Som skrevs, pusha upp de trådar ni tycker är intressanta. För tydligen så är dom väl inte intressanta tillräckligt om dom hamnar neråt i listan.

? SEV ?

LailaBaba
8/27/09, 1:15 PM
#5

Jag håller med Trumman. Inget ont menat, men det blir lite mycket.

skogsstjerna
8/27/09, 2:28 PM
#6

Man kan väll starta en mysigdruid.ifokus och en striktdruid.ifokus så blir kanske alla nöjda. Oskyldig

Annons:
Ewerhof
8/27/09, 4:41 PM
#7

#2 Det finns fler sajter som inte uppskattar dem. :-)

Själv håller jag nog med Trumman och andra. Visst är de på sitt sätt mysiga men hellre då 'kapning' av trådar där snacket flödar fritt, och som kanske ger upphov till egna trådar vartefter som diskutionerna börjar svalla, än bestämda godmorgontrådar i mängder som oftast intresserar en mindre grupp.

skogsstjerna
8/27/09, 5:55 PM
#8

Varför inte splitta på druid och shaman, druid.ifokus och shaman.ifokus? Då kan vi druider sitta och mysa bäst vi vill med godmorgontrådarna. Andra kan hålla sig till shaman.ifokus, häxor.ifokus och/eller även skapa en hedning.ifokus.

Sebastian
8/27/09, 9:13 PM
#9

Men Druider som sysslar med Shamanism då? Personligen har jag inget emot de trådarna.

Har de en egen kategori? Kanske man skulle kunna göra så att de stängs och tas bort kl12? Då är det ju inte morgon längre iaf och tråden är väck och problemet löst.

Blodeuwedd
8/27/09, 10:31 PM
#10

LARV!!!!

Låt bli att läsa godmorgontrådarana då om det känns jobbigt.. Eller delta istället för att gnälla!!

*morr*

Ewerhof
8/27/09, 11:42 PM
#11

#10 Ba' för att du troligen har ett kraftdjur som hjälper dig att morra ska du inte tro att du vunnit kampen om godmorgontrådarnas existerande. Tungan ute Själv har jag en utter (HA!) som hjälper mig att…*kollar upp wikipedias beskrivning)…vissla, morra och snörvla…  (Det låter inte lika kraftfullt på nå't vis…attans.) (Skoja bara! Skrattande Jag är förkyld och behöver ha lite roligt…) *klappar om min vänliga utter*

[trumman]
8/28/09, 6:06 PM
#12

Ang God Morgon-trådarna undrade jag bara om det fanns ett sätt att sålla bort dom från de andra som visas i Senaste Inlägg - menade inget mer än det.

#8 www.troltlrumman.net finns ju alltid för shamanerna ;)

skogsstjerna
8/28/09, 9:20 PM
#13

#12 Ja just det trolltrumman finns ju. Det var länge sedan jag tittade in där. Cool

Det finns ju även druidforum på sina håll.

Här är en t.ex. http://www.druidry.org/board/dhp/index.php

Annons:
Brokenfether
9/1/09, 5:03 PM
#14

Dessa UNDERBARA Godmorgon trådar är det första jag (säkert många med mig) läser i, dom olika forumen. Det ger mig glädje att få delta i forumets medlemmars start på dagen. Den enda tråd (enl mig) som har ett innehåll av sann glädje och medmänsklighet. Varför måste ett forum vara strikt,korrekt och tråkigt? Det känns inte levande för mig. Tycker oxå att det är lite bedrövligt att säkert massor sitter bakom skärmen och läser, men kan inte kosta på sig ett "gomorron". Jag pratar då om alla som är medlemmar och gärna läser här. Det blir alltid en mindre grupp som ger sig till känna och då blir det kanske så att ett flertal, kanske blyga eller bara lata känner sig utanför och tycker att det blir tramsigt. Ge er till känna och kom med i gemenskapen, så ska ni se hur roligt och givande det är när folket hälsar er gomorron och vad det kan göra för Er dag!

Till er som bara är ute efter fakta…läs en bok eller vänd er till ett slutet sällskap, men kan inte vara med och bjuda på er själv så varför då komma med sådana här negativa synpunkter?

Låt för guds skull folk hälsa på varann på ett härligt och glatt vis.

MVH Brokenfether

Brokenfether
9/1/09, 5:06 PM
#15

Jo,det var så sant…Varför inte starta upp en tråd som heter "Dagens tema" eller "tre-dagars-tema" ? så det blir lite fakta och diskutioner här. det gäller dock för Medarbetare och Sajtvärd att komma upp med dom olika teman som kan vara av intresse att veta om. Eftersom jag utgår ifrån att ni i ledningen här är kunniga, så borde det väl inte vara så svårt att hitta en början..;)

MVH Broken

LailaBaba
9/1/09, 6:29 PM
#16

Det var jävlar i mej en öm tå det där.

Att lugnt och sakligt uttrycka sin åsikt är inte att vara negativ och gnälla. Läs igenom trådarna så kommer ni att upptäcka att de som är för, är de enda som varit osakliga och gått till personangrepp och bett andra dra åt, ja, olika ställen.

Kanske dax att ta sig en funderare på varför det var så känsligt?

spindelfot
9/1/09, 6:35 PM
#17

Jag håller nog med trumman. Det är trevligt med godmorgontrådar men när de syns såpass mycket som de ju faktist gör så skrivs det mindre i de andra trådarna som borde vara mer i fokus.

Om godmorgontrådarna inte syntes lika mycket så skulle det nog bli mer ruljans i övriga trådar.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Upp till toppen
Annons: