Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1304 ggr
Blodeuwedd
8/30/09, 10:56 AM

Godmorgon 30:e Augusti

Iiiii ser ni vad hemskt det ser ut?

Redan den 30:e Augusti… Jag tycker ju att det nyss var April.

"De säger tiden går förbi
Nej tiden står
Går gör vi"

Om det är så så tror jag att jag har sprungit maratonlopp den här sommaren. Nu ska jag dra i handbromsen, sätta på mej mina seende ögon och börja LEVA.
Tiden har försvunnit för fort för mej för att det ska vara hälsosamt.
Vad hände med HÄR o NU?

Jag hoppas att ni andra har en härlig dag och att ni njuter av Nuet!
Kom ihåg!
Det är det enda som finns.

BW Kram

Annons:
Waara
8/30/09, 11:29 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God Morgon!

Här och nu är härligt bra BW, och hösten kommer att bli lika underbar som sommaren- njut av det :) Här & nu.. är en skön påminnelse.

Ha en fin söndag alla!

BranDuir
8/30/09, 11:32 AM
#2

God Morgon….

Jaaa 30 Augusti…nu är det snart vår igen….så härligt!

BW …vi har nog fanken sprungit samma maraton…jag har tillbringat sommaren med att jobba….och jobba….och jobba…Här och Nu det har hela tiden varit  "sedan"….

May  Your day be Blessed!

BD

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Blodeuwedd
8/30/09, 11:50 AM
#3

Tack för en så vacker bild Waara..
Det är dit jag ska vandra nu. Ut i skogen och naturen och försöka hitta hem igen.

BD visst är det knäppt!!!
Ja jag ska ALDRIG mer prioritera att få jobba istället för att LEVA.
Vad får man för det?
En medalj när livet är slut? Nää tror inte det va!

Min vän som dog för en månad sedan sa till mej på slutet att han tyckte jag levde farligt. Att jag var för utarbetad. Att jag missade Livet!
Tänk vad han hade rätt.

Jag hann inte träffa honom eller några andra av mina vänner på hela sommaren för jag skulle ju bara jobba.
En vecka till och en vecka till.
SEN skulle jag åka dit.
Nu blir det till begravning.

SEN finns inte så är det bara… Nu gäller det att inte fastna i DÅ.. För det går heller inte att påverka.

Det enda Vi har och kan påverka är NU!!!

Ge mej SINNESRO att ACCEPTERA det jag inte kan förändra MOD att förändra det jag kan och FÖRSTÅND att inse skillnaden

silverhuldra
8/30/09, 11:54 AM
#4

God förmiddag.

Det gäller att ta vara på tiden här och nu - för den tid som varit kommer inte igen. Men sen är det väl dess värre så att ibland måste jobbet komma först, hur tråkigt det än är. Men man får inte glömma att leva för det.

Själv tillhör jag dom som älskar hösten, vindarna, färgerna - ja allt… utom möjligtvis för mycket regnFlört.

Mvh. Silverhuldra

Ewerhof
8/30/09, 5:28 PM
#5

God eftermiddag! :-)

Jag tillhör dom som drar en lättnadens suck över att värmen äntligen byts mot mulna blyertsdagar, svala vindar och sedan isande kyla och kraftig blåst. Tänder ljus om morgnar och kvällar, rotar fram ullkläderna att njuta av och tar promenader i blåst och regn! Iiiii! Vad mysigt det är!

BiGavia
8/30/09, 6:41 PM
#6

Hemkommen efter en fantastisk hel med trummor som sjöng, dag som natt….utesittning som bara var så……..

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Annons:
SEViking
8/30/09, 11:50 PM
#7

Gokväll gott folk

Ja men leva bör man ju göra, när man äntligen får ledigt så vill man ju bara sova. he he

Önskar er en god natt

? SEV ?

Upp till toppen
Annons: