Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1373 ggr
SEViking
2009-09-24 09:53

God morgon 24/9

Ja jag skrev det ju i rubriken

God morgon gott folk

Idag fick jag besked i försäkringsfrågan igen, ett besked att jag inte får besked förrän måndag. ha ha ha, undrar vad som beskedas på måååndag, tyvärr, han har gått på semester två veckor, eller nåt kanske. ha ha ha

Gissa om jag litar på deras besked?

Många läser på min sida, men väldigt få skriver nåt.

Önskar er alla en bra dag

? SEV ?

Annons:
BiGavia
2009-09-24 09:58
#1

Go'morrn här ligger det frost på taket.

Hoppas du SEV får ett BRA besked på Måndag!

Må alla få en bra dag,

Bless!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Anco
2009-09-24 10:04
#2

Gomorron…. frost….. brrrrrrrr…. Hoppas det låter vänta på sig ett tag till här.

Håller tummarna för ett BRA besked på måndag SEV.

En härlig dag önskar jag er alla….

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Brokenfether
2009-09-24 11:32
#3

God morgon.

Blåsigt, vått och kallt i nv Skåne idag. Det har gått fort med färg förändringarna på trädens löv. Det röda är väldigt rött och vackert.

Frost…usch! Säger som Anco, må det dröja här neråt innan den kommer.

SEV…har läst din sida precis. Det är för j….t helt enkelt. Hoppas din gräns för att bli "galen,apatisk och uppgiven" är oändligt lång. Du skulle ha ett skadestånd för dåligt behandlat skadestånd när det väl blir uppklarat. Fy f*n.

Vete katten om jag inte hade skickat en tegelsten genom en ruta hos juveleraren så jag fick kost och logi ett tag. Sitta och frysa i en kall buss utan kläder..Skrikandes

Önskar er alla en fin dag…BB/Broken

fridelfina
2009-09-25 01:13
#4

Trist att det skall vara så knöligt när du inte har nånstans att bo ordentligt. Men hur har soc. svarat efter att de skulle räkna ut månadskostnaden/normen? Du borde ju iallafall kunna bo på vandrarhemmet tycker jag. De godkände ju kostnaden fast de glömde räkna den för varje dag. Det vart ju ett räknefel så att säga, borde gå att korrigera.

Din sida är lite rörig att hänga med på tycker jag, därför har jag inte kommenterat något på den. 

Hur går det med tidningen som var intresserad av att skriva om dig och hur det gått?

 
 

neina
2009-09-25 02:01
#5

God kväll i stugan!

Hoppas ni har det bra och att ni får en trevlig helg!

Floreat

Aleethia
2009-09-25 03:38
#6

Tack detsamma Glad

Annons:
Upp till toppen
Annons: