Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1526 ggr
SEViking
10/4/09, 11:38 AM

God morgon 4/10

God morgon gott folk

Idag ser det ut att bli en fin dag, fast kanske lite mycke vind. Men färgerna får ju en nästan att tappa andan

Ha en bra dag

? SEV ?

Annons:
BranDuir
10/4/09, 11:56 AM
#1

God Morgon!  Vindstarkt här oxå….men tyvärr verkar det som om hösten var lite för snabb här…mest brunt i år….bara Lönnarna som har färger i år….

May Your day be Blessed!

BD

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Sebastian
10/4/09, 12:36 PM
#2

God morgon. Ruggigt väder idag. Det är tur man har massor att göra inne.

Till er som har mig på msn: Kan ni lägga till mig igen? Jag har nytt program men inga kontakter..

S PUNKT Wassgarden Alfakrull live PUNKT se

BiGavia
10/4/09, 2:15 PM
#3

Här har de flesta löv tappat sitt fäste…och det yr lite snö i luften….Bless

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

neina
10/4/09, 9:04 PM
#4

Hej alla, kul att titta in igen!

Här i Glasgow var det otroligt stormigt, regnigt, blåsigt igår; idag är det strålande sol! Jag har lagt upp lite bilder på min flickr från dagens promenad längs med floden precis här bredvid. Mycket 'sagan om ringen'-känsla på vissa ställen.

Hösten är underbar, älskar det frasande ljudet när man går bland de fallna löven, älskar den kalla luften, och den fuktiga luften gör att rösten mår så fantastiskt bra! (*sjunger*)

Hoppas att ni njuter av hösten, att ni haft en fin helg, att ni njutit av fullmånen.

Floreat!

Casiopeia
10/5/09, 3:26 AM
#5

#4 fina bilder!

Vind är ute och röjer här i götet också, och det har regnat duktigt på oss.

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

BiGavia
10/5/09, 9:49 AM
#6

Toppenfina å njutningsfulla bilder, skulle ha velat trampa mina fötter där åxå, Neina.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Annons:
neina
10/5/09, 3:48 PM
#7

Vad kul att ni tyckte bilderna var fina! BiG, hoppas att du får/tar dig möjlighet att resa hit, om du vill.

Floreat!

Upp till toppen
Annons: