Annons:
Etikettallmänt
Läst 897 ggr
Sebastian
10/16/09, 11:25 PM

Vad vill ni se mer av?

Okej gott folk. Nu gäller det att vi ökar på skrivandet lite.

Så frågan är ju den. Vad vill ni ska hända på forumet?

Mer artiklar är ju självskrivet.

Men sen då?

Annons:
neina
10/17/09, 2:38 AM
#1

Jag skulle gärna läsa mer tips och idéer. En del har det ju varit, musiktips, t. ex. och jag kommer ihåg en intressant tråd om rökelse, samt recept-tråd. Mera sånt, tycker jag.

Och gärna mer debatt om de lite svåra frågorna: är det ok att ta betalt för 'andligt arbete', inspirationens roll och historiska faktas roll i vår andlighet, som sagt, gärna mer diskussion om sådant. För att vi lär oss som mest av diskussioner där alla INTE bara håller med varandra, förutsatt att alla håller god, resonabel ton.

Överlag vore det intressant att läsa VARFÖR det ena eller andra var bra, musik, böcker, artiklar, författare: berätta VAD det var i boken tex som var givande, inte bara "den var bra".

Och som du säger, Sebastian, fler artiklar. Artiklar om vad? Det kan vara om intressanta personligheter, artiklar om artiklar (nypublicerade studier på området religion eller religionshistoria tex), artiklar om filosofi, etc.

Ska fylla på med mer idéer efterhand, och också med innehåll :)

Bra initiativ!

Sebastian
10/17/09, 12:45 PM
#2

Ja. Bra idéer. Kanske det skulle gå att sno ihop intervjuer med profiler på forumet och utanför också såklart.  Så vitt jag vet så har vi ju en del av de främsta på sitt område här.

Debatter vill jag gärna se mer av. Om man kan kan hålla dem på en viss nivå.

BranDuir
10/17/09, 7:07 PM
#3

Intevjubiten är en kanonide!  Kör på!!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Upp till toppen
Annons: