Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1536 ggr
Sebastian
2009-10-03 11:17

OT Hemsida?

Hej.

Är det någon här som vet var man kan få tag i en hemsida?
Tänkte knåpa ihop en men hittar ingen bra.

Ett par "krav" har jag.

1: Den ska vara lätt som bara den att göra. Mina datorkunskaper sträcker sig till ctrl alt delete.

2: Det ska vara gratis.

Så har ni tips?

Mvh Sebastian.

Annons:
BranDuir
2009-10-03 11:48
#1

Hitta ett bra wysiwyg program…och gör den själv…:-)

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

SEViking
2009-10-03 11:59
#2

WYSIWYG = What You See Is What You Get

Googla "Bygga hemsida själv"

? SEV ?

Sebastian
2009-10-03 12:23
#3

Jo jag gjorde det. Hittade en som verkar ok. www.blodoaska.zoomin.se men vad ni än gör. Kom ihåg att jag bara provar mig fram än så länge. Det som står på sidan är inte klart på långa vägar:)

[Camio]
2009-10-03 12:31
#4

Hemsidor är sällan helt enkelt att knåpa ihop själv… och de flesta firmor som sysslar med hemsidor tar dessutom årsvis betalt för att abonnera på deras sida osv… Finns bara en som inte gör det och som dessutom har det så fiffigt att man ska kunna sköta alla ändringar man eventuellt vill gör på ett mkt enkelt sätt själv.

Man betalar en gång sen är det klart sen äger man allt själv.

Inte gratis men mest prisvärt i längden om man inte vill hålla på och fiffla själv :) Värt att kolla iaf.

Check it out:

www.enklahemsidor.se

Aleethia
2009-10-03 13:36
#5

Sebastian; Kolla upp om du har hemsideutrymme via ditt bredbandsabonnemang som du kan använda sedan om du vill utöka. Det brukar vara på 10 mb men sedan kan du skapa flera användare så att du kommer upp i 50 mb. Du använda ex. Frontpage för att bygga upp sidorna utan att behöva skriva i koder.

Behöver du hjälp med något så är det bara att fråga, jag jobbar med att designa webbsidor men skriver i koder.

Sebastian
2009-10-03 13:59
#6

Hehe håller på att fixa med en nu men inser så sakteliga att jag tagit mig vatten över huvudet.

#5 Tack. Men har mobilt bredband så det ingår ingenting i det. Knappt surftid.. Tack för erbjudandet. Jag kommer säkert höra av mig:)

Annons:
Aleethia
2009-10-03 21:59
#7

Gör så du Flört

Upp till toppen
Annons: