Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1203 ggr
SEViking
11/5/09, 1:00 PM

Gomiddag gott folk 5/11

Ja, nog är det låg frekvens på skrivandet här alltid, men det går ju i vågor såklart.

Önskar er alla en bra dag, i sthlmstrakten snöar det nu.

? SEV ?

Annons:
Lionadh
11/5/09, 2:07 PM
#1

Hej SEViking!

Här i Götet har det lilla som kom redan töat bort…

Hur är det på andra platser i landet? Dags för skidor och mössa?

Kram Lionadh

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Sara1
11/5/09, 2:44 PM
#2

Hej allihopa!

Här ( Sundsvall ) är det slaskigt. Det snöar och är vitt på marken, men jag tror inte att det kommer ligga kvar.

Astraea
11/5/09, 4:37 PM
#3

Hej på er!

Här i nordöstra Värmland har det snöat sedan igår morse, med varierande intensitet. En del har smält undan men det ligger ändå kvar ett vitt täcke på ca 2 cm. Givetvis kommer det smälta bort men just nu är det så jäkla underbart vackert! Onekligen en aning ljusareFlört

Hur går det förresten för dig SEV? Det var längesen jag var in på din sida nu får jag erkänna. Har det kommit till någon förändring i bemötandet mot dig?

Mystica
11/5/09, 5:15 PM
#4

Här i mitten av Södermanland kommer det ömsom snö och ömsom regn/snöblandat regn. Mycket tråkigt väder. Men förhoppningsvis biter det till snart så den fina snön får ligga kvar. Igår snöade det dock på bra här, men det har ju smält bort nu. =/

Sebastian
11/5/09, 5:28 PM
#5

Här snöar det för fullt. 

SEV: Jo skrivandet är som en berg och dalbana, men forumet är flytande. Det är bra det:)

Waara
11/5/09, 8:59 PM
#6

Snöar här oxå, men bara lite..

Hoppas ni får en skön kväll :) jo, skrivandet går i vågor.. om än vågorna rullar sakta ibland, så det är ju fint ja. att det flyter :)

Annons:
Blodeuwedd
11/5/09, 9:11 PM
#7

Det är snö här med.. allting är vitt vitt vitt.. Vet att det ska vara så men gillar't inte :)

Upp till toppen
Annons: