Annons:
Etikettshamanism
Läst 2074 ggr
zinnia
2009-11-09 23:47

Trumresa

Nu ska jag äntligen Få Göra min Andra trumresa om veckor ett par.

Förra gången fick jag magplask När jag skulle "dyka ner".

Skäms och sen var det mörkt och åter mörkt. Men visst jag fick träffa på en trägubbe, ett starkt ljus, till slut en mänsklig apa. Haha, helt säkert!

Vi fick instruktioner om att platsen vi dök ner skulle vara en plats som fanns i verkligheten. Jag valde havet hemma på östkusten.

Har någon något tips inför min nästa resa? Hur undviker jag magplask och hur kommer jag vidare från tunneln?

Annons:
Ganna
2009-11-10 08:16
#1

…och vem ledde den och lämnade dig med så många frågor/utan tillräckliga instruktioner innan?

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

zinnia
2009-11-10 12:52
#2

Hej Glad

Vi fick bra instruktioner, det var nog jag som inte fixade det. Ofokuserad kanske..hm Där kanske jag fick svar på min egen fråga Flört

Ganna
2009-11-10 17:51
#3

#2 Om man är oerfaren och s.a.s. inte komma iväg, det är då bra instruktioner samt en lärare som kan fånga upp ens frågor är viktiga.

Det är allt för många "trumresecharter"-arrangörer där ute som inte tar ansvar för det de gör.

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

zinnia
2009-11-10 18:05
#4

Vilket roligt uttryck: "trumresecharter"-arrangörer.

Den här tjejen vet vad hon gör  och jag har förtroende för henneGlad Det är väl övning som gäller…som med allt annat.

Jag ser fram emot många trumresor!

Ganna
2009-11-10 18:51
#5

#4 Det är ju bra för henne att du ger henne det förtroendet, men med ledning av det du skrivit här skulle jag vara skeptisk till om hon förtjänat det.

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Sigil
2009-11-11 20:13
#6

Hejsan!

Hur och var kan man hitta seriösa personer som pysslar med detta?

Skulle nämligen vilja prova det.

MVH// Sigil

Annons:
SgtRipley
2009-11-12 08:37
#7

Hm, finns några Norrländska shamaner som vill svara…?   Tungan ute

Bodvar
2009-11-12 15:15
#8

Nu på söndag i Sorunda, info och anmälan HÄR. Seriös och kunnig lärare. Åker man tåg från Stockholm går det att få skjuts från Ösmo stn.

Alwyn
2009-11-15 01:34
#9

Tony i Gävle har en kurs snart med. Kanske inte är för sent att anmäla. Han e toppenbra.

[trumman]
2009-11-15 23:50
#10

#6 Trolltrumman är ett av sveriges äldsta och största forum om shamanism, kanske kan du hitta fler kontakter där om du gör en visit?

#7 I Västerbotten finns jaget iaf :)

Upp till toppen
Annons: