Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1084 ggr
BranDuir
2009-12-05 13:21

God Morgon 5 december

God Morgon alla där ute….välkomna in i värmen här på DOS…jaja jag vet att det bara pyr i spisen ännu , men det tar sig snart…:-)…vi ska bara ha in lite mer ved….

May Your day be Blessed

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Annons:
Blodeuwedd
2009-12-05 13:50
#1

Godmiddag.. *kommer in med en vedklabbe i handen*

Idag är en sån där dag när jag jobbar med mina tankar.. De vill inte riktigt åt mitt håll utan försöker skapa kaos och rädsla genom antaganden som jag inte fått bekräftade. Hur funkar det för er när ni börjar grubbla på vad som eventuellt är eller inte är?
Jag vet det där med mindfulness  och HÄR och NU men ibland vill det bara inte fungera..

Jag ska försöka göra annat och sen får vi se om det funkar.

Hoppas ni får en fin dag.

BWKram

Astraea
2009-12-06 13:54
#2

#1 Nä, ibland vill det bara inte fungera med alla de där nycklarna och verktygen. På senare tid har jag märkt att det blir bättre när jag bara erkänner och konstaterar, typ: jaha ja, då får jag väl känna så här då. Men oftast är det bara att gå ut och vandra. Vandra, vandra, vandra - heltst i skogen då. :) Måla eller baka brukar också funka bra för mig. Egentligen vad som helst som kräver att man går fullt upp i det.

Sebastian
2009-12-06 18:38
#3

Gomidda. Packar ur kartonger och skruvar upp saker på väggarna.. Börjar tröttna lite på att bo i packsäck. Men snart är det klart:)

Upp till toppen
Annons: