Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1340 ggr
BranDuir
12/8/09, 12:18 PM

God Morgon 8 december

Ja , en riktigt god morgon önskar jag alla er 378 medlemmar här på D o S …och en riktigt härlig dag fylld med glädje i julstressen….bless your day

BD

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Annons:
Waara
12/8/09, 2:48 PM
#1

God dagens :) härlig dag tbax önskan, julstress näe näe, men mycket jobb här.

För att få glädje av julen, som jag faktiskt tycker mycket om tänkte jag i år att.. det blir minimalt på julbordet, bara det godaste.. städa kan man lika gärna göra efter jul..? pynta känns lagom med advents stjärnor och bara det vi verkligen vill ha framme :) och mycket tända ljus :)

I år ska inget stressa mej, utan luncher i skogen och slappa kvällar får bli motåtgärd till en stressad & tråkig jul, i jul ska det vilas, bästa klappen ;) Hoppas ni alla mår bra! Var rädda om er.

neina
12/8/09, 4:50 PM
#2

BD, tack och detsamma!

Waara, det låter mycket klokt, att göra precis det som känns lagom så att julen faktiskt blir trevlig :)

*snörvel* - *nys* jag får vara glad att jag har varit på benen idag, min förkylning härjar hejvilt. Men det ska nog gå.

Floreat!

Blodeuwedd
12/9/09, 1:06 PM
#3

Waara.. Vad du är klok!!!

Waara
12/9/09, 1:33 PM
#4

#2 Krya på dej neina!

#2+3 Oj, tack för det :) ..kanske har lärt mej ett o annat av er ;) skulle faktiskt vilja tacka er för insikten, det var på hög tid iaf. , att inse, hoppas innerligt ingen av er stressar eller behöver stressa.. .

Upp till toppen
Annons: