Annons:
Etikettövrigt
Läst 253 ggr
[NeferNefer]
7/25/17, 9:32 AM

Kriminell eller hjälte?

Upp till var och en att bedöma. För min del hamnar han definitivt på listan över modiga hjältar med hjärtat på rätt ställe.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/WV1xK/babe-skadespelaren-tagen-av-polis--igen

Annons:
Loris M
7/25/17, 10:03 AM
#1

Hjälte helt klart. Han riskerar ju sin egen frihet för att göra skillnad för något/någon annan. 

Djurparker, cirkus och liknande har jag bojkottat de senaste tio åren. Djur är inte i sin naturliga miljön där och tvingas uppträda och genomlida dressyr endast i syfte att underhålla oss människor.  😕

[NeferNefer]
7/25/17, 10:05 AM
#2

Jag håller helt och hållet med … 😕

[Vandrar med Wolf]
7/25/17, 10:34 AM
#3

Igen diskussion han är hjälte ❤️oerhört starkt och bra gjort.Undrar jag hur många som skulle göra så för att kämpa för djurs frihet,inte många så den mannen är inte bara hjälte utan en Universell hjälte som tänker på dom som inte själva kan föra talan för sig i vår värld.

Strongt,oerhört strongt ❤️

Nä det här med djurparker det måste bort för det handlar om liv med känslor och varför sätter sig inte folk in i hur det skulle vara om rollerna var ombytta och människan var frihetsberövad så som vi frihetsberövar djuren 😕

[NeferNefer]
7/25/17, 10:38 AM
#4

Håller helt och hållet med, VMW!

Tarotstollan
7/26/17, 1:35 AM
#5

Hjälte!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[NeferNefer]
7/26/17, 5:19 AM
#6

😃👍

Annons:
Loris M
7/27/17, 3:00 PM
#7

På tal om hjältar…. 🏆

"Först och främst: Jag tycker inte att djur ska stängas in på djurparker bara för nöjes skull. Schimpanser ska leva i frihet. Oavsett hur mycket yta de har att röra sig på och hur väl man än tar hand om dem så tror jag ändå att de har de bättre i det fria. Med det sagt så vill jag dela den här räddningsfilmen med er. Den visar hur en man struntar i varningsskyltar och förbud – och kastar sig in i en inhägnad för att rädda en schimpans.

Det kallar jag hjältemod!"

http://www.newsner.com/zoo-personalen-vagrar-radda-schimpans-fran-att-drunkna-da-bryter-sig-lastbilschafforen-in/om/djur-2

[Vandrar med Wolf]
7/27/17, 4:25 PM
#8

Men wow vilket hjältemod,det var verkligen ett fantastiskt ingripande ❤️

Tarotstollan
7/27/17, 10:06 PM
#9

#7. Verkligen modigt och bra gjort!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[NeferNefer]
7/28/17, 4:55 AM
#10

Underbart att det finns människor som tänker både med skallen och hjärtat ❤️

[Vandrar med Wolf]
7/30/17, 10:32 AM
#11

Hjälten syr dom in medan misshandlare  kan gå fria,hur orättvist kan det vara och killarna ombord på båten kanske inte ens döms för sin vidriga handling mot hajen 😡Hur kan man göra nåt sånt här mot djur 😕

http://www.expressen.se/tv/omtalat/mannen-binder-fast-en-haj-bakom-motorbat/

Hjältar som hjälper dom åker in medan typer som skadar kan gå fria,vad är det för fel på världen  😕man får verkligen hoppas dom får livstids fängelse för det där.

Är nån känslig avstå från att se filmen för den är stark och nåt så  fruktansvärt grymt mot hajen.

[NeferNefer]
7/30/17, 12:41 PM
#12

Jag klarar inte av att se sånt … 😭Vad är det för jävla monster, rent ut sagt, som kan göra så fruktansvärda saker mot levande, kännande varelser?

[Vandrar med Wolf]
7/30/17, 2:10 PM
#13

J-vla monster är bara förnamnet,hemskt hur elak människor kan vara 😕

Annons:
Magi-cat
7/30/17, 2:14 PM
#14

😢

Kan inte se. Det gör så ont. 💔

Tack och lov för alla goda människor med hjärtat på rätta stället! ❤️


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Loris M
7/30/17, 2:23 PM
#15

Klarar inte heller av att se. 😢

Tarotstollan
7/30/17, 11:45 PM
#16

Fy 😈! 😭 Det står inte varifrån de fick hajen, i alla fall inte det jag såg, hade inget ljud på så jag läste bara texten.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Vandrar med Wolf]
7/31/17, 4:12 AM
#17

Vad som förvånar mig är hur lyckades dom binda fast en haj bakom båten 😮den måste ha vart ur balans innan för en haj fångar man inte bara sådär.

En fruktansvärd handling jag hoppas dom får sota för i resten av sina liv 😕

[NeferNefer]
7/31/17, 10:01 AM
#18

Jag tror som sagt på karma 🤓

Upp till toppen
Annons: