Övrigt

Tarotcirkel.

2016-11-05 05:46 #0 av: Tarotstollan

Om ni är intresserade av att vara med i en tarotcirkel är ni välkomna att anmäla er här snarast. Det är bra om ni har lite kunskaper om tarot innan.

http://tarot.ifokus.se/discussions/5818f770ce12c441940011c6-tarotcirkel-november-2016

Tack NeferNefer för att vi fick lägga in detta meddelandet! Glad

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2016-11-06 17:41 #1 av: Magi-cat

Lycka till med er cirkel! Glad

Hjärta "...the beginning of wisdom, is, "I do not know" (Data)

Anmäl
2016-12-14 07:45 #2 av: NeferNefer

Blir det någon mer tarotcirkel snart? Glad

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2016-12-15 01:02 #3 av: Tarotstollan

Vi fick inte mer än 2 anmälningar på denna cirkeln  ovan, så det känns ganska meningslöst när inte fler är intresserade men vi kommer att försöka igen och då blir det väl troligtvis till våren. Tummen upp

Anmäl
2016-12-15 01:10 #4 av: NeferNefer

Aha, tack för informationen! Jag har varit lite trött (minst sagt) under hösten och inte riktigt orkat med, annars hade jag definitivt satt upp mig. Tummen upp

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2016-12-15 01:19 #5 av: Tarotstollan

Hoppas att du kan vara med då!Tummen upp Vi körde en ny stjärna för mig och jag tyckte verkligen att den gav något att bita i och dessutom blev det mera djup i tolkningarna.

Anmäl
2016-12-15 01:21 #6 av: NeferNefer

Spännande!! Jag ser fram emot nästa tarotcirkel. Tack för informationen Tummen uppBlomma

Anmäl