Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1860 ggr
[Bettanbop]
7/2/15, 12:33 PM

Energi återhämtning

Alla har vi ju våra egna sätt att ladda våra batterier. Men när känner ni att det är enklast och bäst att ladda?

Annons:
[Bettanbop]
7/2/15, 12:35 PM
#1

Jag laddar mina batterier när som, men på sommaren är nog bästa tiden för mig.

Går ut och lägger mig på gräsmattan och bara är ☀️

Zeffe
7/2/15, 12:51 PM
#2

För mig är hösten bästa årstiden, då det är en återhämtning efter sommaren som jag tycker är stressig och det kryllar av bångstyriga energier 😃

Kayenta
7/2/15, 1:04 PM
#3

Hösten och säger som Zeffe här efter sommarens bångstyriga energier 😃

[Blue_Lugia]
7/2/15, 1:09 PM
#4

På våren efter en lång och kall vinter.

Tarotstollan
7/2/15, 7:15 PM
#5

Jag vet egentligen inte hur man laddar några batterier🤔! Tycker jag är trött för jämnan men jag gillar nätterna nu på sommaren och fram till slutet av augusti. då har de flesta gått och lagt sig och det är lagom skönt att sitta på balkongen och filosofera och titta på himmelen.🌛

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Bettanbop]
7/3/15, 12:41 PM
#6

Jamen då gör vi en tråd om det tarottstollan 😃 Vi måste ju veta hur vi skall bära oss åt eller hur 👍

Annons:
Tarotstollan
7/4/15, 1:40 AM
#7

Ja, att ladda batterierna är ju något som man skall leva på länge men för mig varar bara känslan så länge jag befinner mig i det jag gör just då som är avslappnande.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Vikinga Ängel
8/16/15, 11:55 AM
#8

Jag känner som flera här åvan, hösten är bästa återhämtningstiden. Sommaren är nog en av de jobbigaste perioderna på hela året. Och därför är hösten helt underbar.

therootdoctor
9/16/15, 3:46 PM
#9

Kaffebad (tro det eller ej) är fina för att återställa sig fysiskt och bad med indigorot för att återställa sig astralt. Daoister brukar ta ett par koppar gurkörtste efter intensivt andligt arbete, vilket hjälper binjurarna att balansera sig.


[Bettanbop]
9/16/15, 5:56 PM
#10

Kaffebad . . . hm….. antar (som man inte ska göra) att du inte brygger en massa kaffe och häller i badet 🤔
Det lät intressant. Använder du brygg eller snabbkaffe? kanske man kan lägga i några hela eller lätt krossade bönor i vattnet.

Var får man tag på indigorot?

therootdoctor
9/17/15, 2:11 PM
#11

Bryggkaffe. En kanna till ett fullt badkar. Många menar att kaffebönskal är ännu bättre för kvinnor. Indigorot finns på crearome.


[Bettanbop]
9/20/15, 5:51 PM
#12

Tack therootdocktorn 🙂

[Sol69]
10/5/15, 4:00 PM
#13

Hela jag är nog bångstyrig 😂För jag gillar sommaren med dess värme och energi.. Underbart att gå ut med vattnet.. Men våren och hösten är fin.. vintern är de värst.. grått och trist.. och tråkigt..

Annons:
[Våren]
10/7/15, 7:16 PM
#14

Året om skulle jag vilja säga. man kan hitta ljuspunkter även när det är en trist årstid.

zeretki
10/11/15, 2:47 PM
#15

#13 Jag är som du, nu i oktober blir det mörkare och jag börjar må sämre och sämre. Kallt och ruggigt, mörkt. :(

kattenröd
10/13/15, 8:37 AM
#16

Jag valde annat alternativ för alla ärstider har sitt att ge. Naturen, helst då skog, är där jag laddar bäst. Bara gå ut, andas med träden, ligga på klippor, dansa med vinden… På vintern kan det vara lite svårare att gå ut (antar dock att det bara handlar om rätt klädsel) men då är ett av de bästa laddningssätt jag vet att vara i nån slags koja vid en brasa.

Upp till toppen
Annons: