Annons:
Etikettandligt
Läst 1363 ggr
[Sol69]
2015-02-20 20:09

Litar ni på era guider?

Hur är det med er.. Litar ni på era Guider och hjälpare om det är något i ert liv som är av vikt som håller på att hända? eller går ni omkring och oroar er? 🤔

Själv brukar jag tänka att mina vänner på andra sidan ser det stora hela och de är med mig och leder mig framåt och hjälper mig och stödjer mig så att det i slutändan blir som det ska bli i mitt liv.. och att jag som individ inte kan se det objektivt och varför det måste ske innan man har gått igenom det och står på andra sidan och kan se bakåt i backspegeln.. 

Sen tror jag inte att det alltid är det som vi själva tror är bäst för oss för stunden som visar sig vara det som är bäst för en själv i det långa loppet för vi ser inte helheten på samma sätt som våra vänner på andra sidan gör… 🙂

Annons:
[NeferNefer]
2015-02-20 20:12
#1

Jag får små hintar som jag inte brukar förstå meningen med förrän ett tag senare, och jag litar på dem. Numera gör jag också som de föreslår … 😊

[Bettanbop]
2015-02-20 20:45
#2

Jo jag lite på dem men kanske inte till 100 %. Man måste ju ha en verklighetsförankring också. Jag har varit lite olydig på sista tiden och inte lyssnat när de rekommenderar mig äta mer grönsaker och frukt.

[Sol69]
2015-02-20 20:58
#3

Ha ha.. ja där måste man ju få fuska ibland Bettan och vara onyttig och gotta sig.. 😂Annars blir de ju tråkigt..

[Mellma]
2015-02-21 18:13
#4

Visst litar jag helt och fullt på dem 🙂

[Segelvind]
2015-02-23 06:51
#5

Alltid, långt mer än på människor. Guider sviker aldrig, det gör däremot människan !

Upp till toppen
Annons: