Annons:
Etikettandligt
Läst 880 ggr
[Sol69]
2015-02-19 23:15

Har ni sett bevis..

Sitter och tänker på att det kan bli bra lustigt när man har vänner som man står nära och man på något sätt länkas samman.😃

Igår natt låg jag vaken ett slag och tänkte på den kommande flytten och sånt.. Funderade och planerade var jag skulle ha mina saker.. Vart min micro ska stå och hur jag kan lösa det praktiskt om jag vill köpa en tvättmaskin etc, 

Idag när jag pratade med min vän undrade hon om jag hade drömt om micros och tvättmaskiner.. nej jag drömde ej utan jag låg och tänkte på det.. och hon fick till sig att jag tänkte på det.. 😉

Nu kan jag lägga till att hon har fått till sig mera privata saker som varit klockrena och som hon inte alls kan ha listat ut på något sätt.. Utan att det måste ha skett en tankeöverföring eller på något annat sätt givit henne informationen om det.. För ingen annan viste om det..

För min  del så är det ett bevis på att det finns de som är mediala och som verkligen kan se saker. 😎 Har ni varit med om några upplevelser som bevisat för er att det finns mediala personer som ser saker? 🤔 Jag har varit med om det flertalet gånger med olika personer..

Annons:
[Bettanbop]
2015-02-20 19:51
#1

Tror inte jag varit med om det, inte vad jag kommer ihåg så här på rak arm. Men fascinerande är det.

[Sol69]
2015-02-20 19:54
#2

Jo då gumman.. Du säger ju det jag tänker ibland när vi skriver eller pratar Bettan 😎

[Bettanbop]
2015-02-20 19:58
#3

Gör jag . .

[Sol69]
2015-02-20 20:03
#4

Ja har du inte lagt märke till det.. Det har jag,, 😃

[Bettanbop]
2015-02-20 20:14
#5

nä 😊

Älvan
2015-02-23 15:50
#6

Låter som telepati. Jag har flera gånger varit med om det.

Annons:
[Bettanbop]
2015-02-24 14:08
#7

Ja kan vara telepati. Eller att vi tar upp dennes energi som vi tänker på, el att vi sänder energi till någon som då kanske hör av sig. Tänker på att ibland så ringer det en vän som man just suttit och tänkt på.

Upp till toppen
Annons: