Annons:
Etikettandligt
Läst 1207 ggr
[Bettanbop]
9/27/14, 12:59 PM

Resor ut i vida värden

Ni berättar om era resor hit och dit och det låter så lätt. Jag skulle sååå vilja behärska dessa resor.

Men vad jag förstår så är det skillnad på resa hit eller resa dit.   En resa in i det andliga och träffa guider, andar, gudar, gudinnor, himmelska platser mm.    Eller en resa till en annan fysisk plats utan att resa fysiskt, som till mamma och pappa titta till dem eller ett annat land, besöka och titta på en spännande  händelse.

Jag skulle så gärna vilja kunna besöka min dotter och se hur hon mår.

Problemet är väll att jag inte riktigt har vågat ge mig själv tillåtelsen att göra en resa, Nog mest trädd för att inte kunna styra resan själv.

Skulle jag t.ex kunna bestämma en träff med "dig" vid…. Niagarafallen fast vi fysiskt är kvar hemma? Eller att jag kan sitta hemma i soffan med sock stickningen i knät och fara till moster Ingrid som då sitter i sin soffa och visar mig hur sjutton jag ska göra med hälen 😃

Annons:
[Sol69]
9/28/14, 9:57 AM
#1

Tycker du ska boka en resa och hälsa på din dotter Bettan om du vill det. Hon blir säkert glad. 🙂

Resa ut astralt och se hade ju också varit kul.. men jag minns ej så mycket. Där måste jag utvecklas mera, Och gärna skärpa mina sinnen mera. 🤔

[Bettanbop]
9/28/14, 10:50 AM
#2

Jag hade bokat resan direkt om jag hade haft råd. Men jag får väl ta lån eller ta någon kredit. För jag får en oroskänsla i kroppen när jag tänker på henne och det brukar jag inte få. 

Tänk om hon hade valt ett land som legat lite närmare och varit lite billigare att åka till.

[NeferNefer]
9/28/14, 11:16 AM
#3

Inte sms-lån bara!! Är du medlem i facket? Kolla om du kan få medlemslån i så fall.

Pysslan
9/28/14, 11:17 AM
#4

Hur långt bort är din dotter?

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

[Sol69]
9/28/14, 11:37 AM
#5

Ni kanske kan spara och planera in resan senare annars. Men tycker du ska besöka din dotter om du vill det.

[Walk In Beauty]
9/28/14, 11:58 AM
#6

Det tycker jag också Bettan att du ska göra,visst är det Nya Zeeland hon bor 🤔om jag minns rätt men tänk vilken underbar resa att göra men du var aktsam med det där med lån.Kolla upp noga så du inte får nåt surt som kommer efter sen ❤️

Annons:
[Bettanbop]
9/28/14, 12:52 PM
#7

Det är på Nya Zeeland hon bor, så det är ju inte nästgårds precis 😛

Hon har varit tyst och inte svarat på mina brev sedan 10 September, varken på Skype, Viber eller Facebook. Så jag börjar bli ganska orolig.

Pysslan
9/28/14, 2:09 PM
#8

Fy vad jobbigt 😕

Jag skulle prova med svenska ambassaden på plats eller UD här hemma för att få hjälp att kontrollera att allt är okej.  När det gått så lång tid så är det berättigat att vara orolig

Hoppas verkligen att allt är som det ska och att hennes tystnad har en naturlig förklaring.

Kram  🤗

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

[NeferNefer]
9/28/14, 2:41 PM
#9

Usch ja, det måste kollas upp! Håll oss underrättade!

[Sol69]
9/28/14, 2:48 PM
#10

Kan ju finns naturliga förklaringar vi får hoppas på det och att hon snart hör av sig till er och vi här inne får glada nyheter

[Bettanbop]
9/28/14, 3:43 PM
#11

18 Juli berättade hon att hon gjort slut med sin pojkvän och tänkte komma hem. En månad senare tackade hon för allas gratulationer på födelsedagen och att hon var kvar hos ex,et. 10 Sep berättade hon att hon varit ganska sjuk. Och sen inget mer 😢

Vist kan det finnas en naturlig förklaring. Hon mår nog bra och njuter av våren och värmen som nu är på gång på Nya Zeeland. Men så länge jag inte hör av henne så gror oron. Därför tänkte jag på en själslig resa, för att titta till henne lite snabbt.

[NeferNefer]
9/28/14, 3:44 PM
#12

Oj då, jag förstår verkligen att du är orolig! 🤗😕

[NeferNefer]
9/28/14, 3:45 PM
#13

http://www.swedenabroad.com/sv-SE/Ambassader/Canberra/Kontakt/Svenska-konsulat-i-Nya-Zeeland/

Sverige har ett honorärt generalkonsulat i Wellington och ett honorärt konsulat i Auckland.

Konsulatet i Auckland

Honorär konsul: Frank Olsson

Consulate of Sweden
6 Renall Street
Freemans Bay
Auckland 1011
New Zealand

Tel: +64-(0)-21 989 414
Fax: +64-9-909 75 31
Email: frank@olsson.co.nz

Öppettider enligt överenskommelse
**

Generalkonsulatet i Wellington**

Honorär generalkonsul: Hon William P. Jeffries
Honorär vicekonsul: Tinni Lindén

Consulate-General of Sweden
P O Box 125 38
Wellington 6144
New Zealand

Besöksadress:
Level 7
Molesworth House
101 Molesworth Street
Thorndon
Wellington 6011

Tel: +64-4-499 9895
Fax: +64-4-499 1464
E-mail: sweden@xtra.co.nz

Öppettider:
Telefontid:
Mån, ons-fre 10-12 (tisdagar stängt)
Besökstid:
enligt överenskommelse

Annons:
[Bettanbop]
9/28/14, 4:02 PM
#14

Tack Nefer 🤗

[NeferNefer]
9/28/14, 4:07 PM
#15

Lycka till nu och berätta hur det går!! Vi finns här 🤗

[Walk In Beauty]
9/28/14, 4:48 PM
#16

Oj kan verkligen förstår din oro och visst kan det finnas naturliga förklaringar,teknik som slås ut och det ser jag just nu hos mor och far som av nån anledning inte haft telefon på 10 dagar så vi hoppas det kan bero på nåt sånt enkelt.

Klart du oroar dig det är ju en bit emellan er och toppen info från Nefer så jag säger detsamma berätta för oss hur det går och vi finns här det vet du vännen ❤️

Pysslan
10/3/14, 5:45 PM
#17

Hur har det gått för dig med kontakterna?
Är allting bra?

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

[Bettanbop]
10/3/14, 7:28 PM
#18

Förlåt att jag inte har sagt något mer.

Jag tänkte att nu SKA jag nå fram. Jag bad alla mina hjälpare om hjälp och kallade på hennes guide. Så hade vi ett "möte" där jag bad om deras hjälp av få henne att höra av sig. Jag skickade telepati tankar till henne.

Så hörde hon av sig😃❤️ Hon mår bra och är kvar på Nya Zeeland. Hon har köpt en öppen biljett över till Australien, så nu ska hon bara bestämma sig när hon ska åka. Visumet går ut vid års skiftet så då måste hon åka därifrån. Hon får ju gärna vara hemma senast till Jul.

[NeferNefer]
10/3/14, 7:33 PM
#19

Åhh, vilken lättnad! Tack för de goda nyheterna 🤗

[Sol69]
10/3/14, 8:28 PM
#20

Å så glad och lättad jag blev.. 😃

Annons:
Pysslan
10/3/14, 9:50 PM
#21

Åh vad skönt att allt är bra   🤗

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

[Mellma]
10/7/14, 1:27 PM
#22

Ja vad skönt att det ordnade sig  🙂

Upp till toppen
Annons: