Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 1281 ggr
[Sol69]
9/16/14, 7:45 PM

God kv'äll 16 september

God kväll på er alla!

Började dagen med att åka i mjölk till jobbet.. De va bara att gasa och chansa och köra. För till jobbet måste man ju ändå. Men det märks att det finns de som är extremt rädda för att köra bild då och att många glömmer använda dimljusen.

Men sen har jag faktiskt haft en bra dag på jobbet och det har lunkat på även om jag var på ett nytt ställe och serverade. Det som var mest krångligt att jag inte har en aning om vad de heter..

Nu är det bara att ta det lugnt hemma en liten stund innan det är natti natti för mig..

Önskar er alla en trevlig kväll 🤗

Annons:
Tarotstollan
9/16/14, 9:49 PM
#1

Underbar solig dag igen. Jag har suttit ute på balkongen och skrivit lite men det blev bara en kort stund för jag har haft så ont i nacken att jag varit tvungen att ta på mig stödkragen och äta värktabletter. Ingen bra dag ur den synpunkten alltså. För övrigt har jag bara gått och små plockat i lägenheten och pratat i telefonen.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Cahira
9/17/14, 4:49 AM
#2

Blev ett år äldre idag och hade en helt fantastisk dag! ❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Sol69]
9/17/14, 5:20 AM
#3

Grattis Cahira på din stora dag,, Hoppas att du fått mycket fint nu,, 🌺

Cahira
9/17/14, 5:37 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Tack! Ja jag fick det finaste - en underbar upplevelse för livet! Vi for till Minnesota Zoo och jag fick se och fotografera djur jag alltid velat se! 😍

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Bettanbop]
9/17/14, 8:51 AM
#5

God morgon alla fina❤️

Ett sort GRATTIS till dig Cahira 🥳 låter som en underbar dag på Zoo.

Jag blev väckt i morse 06.10 av att det körde in en bil på gården och tutade snabbt två gånger. Sen tyckte jag jag hörde denna någon sätta en nyckel i dörren där nere och klev in. Jag klev upp och tittade ut genom fönstret, men ingen var där och ingen kom hem. Mystiskt 😛

Hoppas alla får en underbar dag 🌺

[NeferNefer]
9/17/14, 9:17 AM
#6

Oj, stort grattis, Cahira!! 🎂🥳

Annons:
Tarotstollan
9/18/14, 1:01 AM
#7

Grattis Cahira!🥳🎈🎂🎁

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Cahira
9/18/14, 1:31 AM
#8

Tack! 🤗❤️

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: