Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 826 ggr
[Sacred Wolf]1
9/12/14, 4:16 PM

God Eftermiddag 12 September !

Fredag Fredag Fredag och höst är det också minsann,vilka färger det har blivit och man blir så innerligt lyrisk av både det färg granna och det murriga som kommer den här årstiden !

Hoppas ni alla får en underbar Helg 🌺

Annons:
Linda Häxans Hus
9/12/14, 4:21 PM
#1

Hej hej, här sticker man in skallen igen efter lååång tid och finner att åtminstone någon gammal kompis finns kvar.  Ha en underbar helg du också. Och alla andra med.

Kram Linda (fd dandamimm)

Alltid med högt buren svans.

[Sacred Wolf]1
9/12/14, 4:41 PM
#2

Nämen hallå där min vän 😃vet du jag tänkte så på dig häromdagen och skäms så över att jag inte hört av mig ☺️men ska bli bättre på och maila dig nån dag,jag lovar 😊

Jätte roligt att se dig igen Linda och oj vad du fått fart på allt med en underbart tjusig butik och allt härligt som sker och händer,så fantastiskt roligt och du gör ett kanon jobb kan jag lova 😎

Bamsekramen och Välkommen tillbaka,så himla glad att se dig eftersom jag hoppade av facebook efter bara ett par dagar 🌺❤️🌺 nåja hoppar ju in och ut här med men tror folk blivit härdade och vana 😃

[NeferNefer]
9/12/14, 4:49 PM
#3

Stor kram på er båda, så glad att ha er här! 🤗❤️

Linda Häxans Hus
9/12/14, 4:58 PM
#4

Du ska inte skämmas Sacred wolf. Vi hörs ju alltid nån gång mellan varven :) Tänkte på dig med härom dagen och i morse sa hjärtat plötsligt Ifokus… Så då blev det så. Tar lite tid på mig att kolla runt. Se vem som finns kvar och så. Jag minns inte ens vad grupperna hette som jag brukade hänga på så som sagt.  Det tar lite tid. 

Jepp, butik och annan aktivitet är i full gång och jag är heltidshäxa nu för tiden :)

Kramar i massor

Alltid med högt buren svans.

[Sol69]
9/12/14, 8:24 PM
#5

God kväll på er alla!

Äntligen fredag.. 😃och jag är faktiskt långledig. Hela tre dagar att städa på 😂Har ju jobbat så mycket att det gror igen,, och någon är trötter och orkar ej fixa och dona själv. Så vi får väl hjälpas åt i helgen.. 🤔

Jo då ute börjar det synas att de är höst på intåg.. Gult börjar det blir ute. Mörkt och dimmigt är det på mornarna och på kvällarna. Och man får tända små mysiga lampor inne på kvällarna nu,, 😎

Men dagarna har varit varma och sköna runt 20 grader ute.. ☀️

Önskar er alla en trevlig helg och fredag.. 🤗

Upp till toppen
Annons: