Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 577 ggr
[Sol69]
8/20/14, 9:55 AM

20 Augusti

God morgon på er alla!

Idag har jag en dag då jag är ledig och kan pusta ut från jobbet. 🥵 Det har hänt mycket under tiden som jag hade semester vi har fått ett antal vårdtagare mera och vi har inte bemanning så det räcker. och det finns inga nya att sätta in. Men vi får hoppas att vi snart får mera personal för det tär på oss andra om vi inte hinner andas mellan ärendena alls. 🤔

Men nu är hösten här med stormsteg känns det som.. Igår blåste det mer eller mindre hela tiden.. Det värsta med hösten är att det blåser så fasligt när man ska köra över slätten.. 😮

Annars är det magiskt när alla färgerna kommer och man ser att naturen skiftar och det sprakar ute,, 😃

Nu ska jag njuta av mitt morgonkaffe.. Önskar er en trevlig dag 🤗

Annons:
[Wolf.]2
8/20/14, 10:26 AM
#1

God Förmiddag !

Hoppas ni får bättre bemanning snart Sol.

En skit och slöar dag idag,brukar ta mig nån sån lite då och då en sån där helt kravlös bara vara dag.Man behöver såna också ibland.

Önskar er en fin dag 🙂

[Sol69]
8/20/14, 10:42 AM
#2

Ja det hoppas jag med.. För det är tufft när man inte känner att man kan andas mellan varven och man ska vara trevlig och artig och glad emot dem man går till och när man kommer hem ska man gärna göra lite nytta också.. Ibland är man så trött att man bara sitter och glor varken kroppen eller huvudet orkar mera 😂

Man måste få lov att ta sig en inget göra dag ibland.. de säger ju att vilodagen är på söndagen.. Men spelar roll när man tar den,. Måste ju lagga upp sig ibland,,

[NeferNefer]
8/20/14, 1:09 PM
#3

God middag 🙂Tänkte mest bara säga hej, är som vanligt numera lite seg …

Upp till toppen
Annons: