Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 640 ggr
åkerhumla
4/22/14, 6:51 AM

god morgon 22 april

Tillbaka till verkligheten här efter ett härligt lov med mycket sol och en hel del tidiga vårtecken. Ingen av oss var väl direkt sugna på att kliva upp halv sex… Tur veckan är kort :-D Ha en bra dag!


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

Annons:
Farwuq
4/22/14, 7:02 AM
#1

God morgon.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Twinflamewolf
4/22/14, 9:49 AM
#2

God Förmiddag 🙂

Här skiner solen för fullt och första getingen såg jag igår,grrrrr slut på friden nu för min del Fryserhua dom där klarar jag inte avFryser normalt är jag inte rädd för något men en sketen geting den kan sätta mig helt ur spelGenerad

Hur som med eller utan getingar ska ni ha en fin fin dag Glad

[Sol69]
4/22/14, 10:56 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

God förmiddag!

Sitter här nu med min andra kopp kaffe och njuter av den efter att ha varit ute på en morgonpromenad.. Men kan erkänna att de var ganska lugnt och skönt ute idag.. Några vilsna stackare som var ute och rastade hunden. annars var jag ensam om att vara ute så tidigt. 😃

Hu 😮Har getingarna också kommit nu.. Själv har jag inte sett några men de är inga små trevliga saker. 😈 Men de gör väl nytta. Men kan ju hålla sig långt ifrån oss.. 😎

Nu är det lite pyssel hemma och sen är det jobb som gäller igen för min del. Men kommer nog skrämma de gamla med min näsa efter förkylningen. Men är i alla fall frisk igen.. 😃

Önskar er alla en trevlig dag i solen 🤗

Upp till toppen
Annons: