Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 2644 ggr
Twinflamewolf
4/13/14, 7:39 AM

God Morgon 13 April

God Morgon på er !

Här har vindarna tjutit hela natten och gör fortfarande fast det lugnat ner sig.Ett typiskt Aprilväder med regn,rusk,sol,vind och lite snö.

Här började dagen bra med att sätta kaffepannan på spisen men en fördel är ju om man lägger i sump också så det blir lite smak men jag lyckades bara koka vatten så bara att koka om 😃

Ha en alla tiders skön Söndag på er 🙂

Annons:
[Sol69]
4/13/14, 8:59 AM
#1

God morgon sitter här med mitt morgonkaffe och njuter.. Denna gång har jag lyxat till det och dricker faktiskt Maxwell house.. 😃

Idag blir det nog att åka ned till mina föräldrar och fixa däcken på bilen.. Det börjar bli dags även om jag inte har dubbat…

Söndag är det idag och vi ska samla ihop alla erfarenheter denna vecka har haft med sig och gå vidare in i nästa vecka..

Önskar er en lugn och fin söndag och hoppas ni får njuta av dagen 🤗

åkerhumla
4/13/14, 10:15 AM
#2

God morgon Här vräkte regnet ner i morse men nu har det slutat och solen bryter snart igenom :) Vaknade med skalle bang, vet inte om jag sovit hårt eller om det är de förkolnade stackarna som vill ha semester. Dubbel bokföring har sina fördelar men för mig är det helt obegripligt :( Tur jag har älsklingen som har bättre koll :)


☀️ skiner alltid bakom molnen
❇️ Mañana es un otro día ❇️

Sajtvärd på Lenormand

[Sol69]
4/13/14, 10:27 AM
#3

Åkerhumla har du också lagt märke till att älsklingen kan vara bra att ha ibland 😃

Har försöker solen att visa sig men det är blåsigt så man får hålla i hatten 🙂

agneta-43
4/13/14, 11:13 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Det blåser verkligen hårt och kraftfullt, men som sagt så lyser ☀️ solen tappert 🙂 Hoppas det inte börjar regna för då kan vi få se flygande folk med paraplyer 😃

Medarbetare på Druid & Shaman 

[Bettanbop]
4/13/14, 11:47 AM
#5

Hit har inte regnet nått än 👍 solen gör sina tappra försök att bryta fram. Åkerhumlan skicka regnet till Åbyn eller Avan eller något sånt så ber jag solen lysa även hos dig ☀️

[Sol69]
4/13/14, 3:25 PM
#6

Skulle vara kul att se folk blåsa omkring med paraplyer. vilken syn 😂

Jag har varit ute och satt en syren på vår uteplats idag. i och för sig ett skott på en gammal. som jag hoppas tar sig.. 😃

Annons:
Twinflamewolf
4/13/14, 4:27 PM
#7

Det hade sannerligen vart en skön syn det 😂

Här knoppar syrenerna för fullt fast vi inte haft nån vidare värme alls.Men visst är det härligt när allt nytt liv spricker ut 😎

Upp till toppen
Annons: